dansen

Japp nu har jag varit på min jazzdans igen, det är så himla roligt! Jag liksom njuter av att stå i salen med alla speglar och stänger efter väggarna, undrar vad som egentligen är så speciellt med det. Gillar att man har koll på sin dansfröken och så gör man som hon gör hela uppvärmningen, lite tryggt! Och så känns det i kroppen med alla statiska magövningar och all stretch, jag gillar när man känner att man har koll på kroppen, på muskler,armar och ben. Även om jag nu inte tycker att jag i dagsläget har koll på allt jag nu nämnde, men ändå! Så nu ska jag duscha och dricka te och kanske läsa något, älskade dottern var pigg i natt fram till femtiden då hon somnade, otroligt hemskt att inte få sova när man är trött, det är ju en sak när hon är ledsen eller sjuk då tänker man inte på sin egen sömn först, men så här när hon bara är glad och pigg mitt i natten, lite frusterande! Magnus spelar just innebandy, rätt skönt med lite ensamtid hemma.

Kram vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0