På föräldramötet

På föräldramöte ikväll. På den nya förskolan. Ovant. Betraktade alla föräldrar, konstaterade att de såg vanliga ut, men även att jag inte prompt måste känna sympati för dem eftersom vi ju inte ska driva förskola ihop. Det har förskollärarna ansvaret för på den här förskolan. Ovant. Jag kom på mig själv vid flera tillfällen att både tänka och säga högt, "så här gör vi på Fröet i alla fall" ändra snabbt till "så här gör de på Fröet". Också ovant. Men de nya förskollärarna berättade så fint om verksamheten, hur de arbetar med teman och lek och lärande ute och de visade tex film från hur Lovisa och kompisar hade haft dansmatte. Vi fick hembakta små semlor med hemmagjord mandelmassa. Jag körde hem i positiv anda. Skönt för det var lite gruvsamt med det första föräldramötet.  

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det första föräldramötet kändes så bra! Jag har också positiva intryck från de ggr jag hämtat Lovisa på förskolan. Det kommer att bli bra det här! Kraaam!

2014-02-21 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0