En halvtimme

Fick just en tom halvtimme till skänks. Efter en dag med tokintensiv tentaläsning tänkte jag unna mig att gå på min dansträning. Som ett bevis på att det är länge sedan jag var här tog jag fel på tiden. Så nu sitter jag här. Har inte ens något jobb i väskan att ta itu med. Då kan man bara sitta och begrunda lite.
- Vansinnigt tråkigt att läsa tentor i ämnet läs och skrivutveckling. Vet inte om jag faktiskt någonsin haft så tråkigt göra på jobbet. Men i min hög är det endast sju kvar nu.
- Musiken som hörs från dansklassen innan är rätt suggestiv och rytmiskt trummande. Känns lite oroväckande jobbigt eftersom det som sagt var ett tag sedan sist.
- tänk att det kommit snö idag.
- längtar efter tjejerna å maken.

Sådär, nu kan jag gå och byta om snart!


Kommentarer
Postat av: M

Hoppsan, där fick du lite oplanerad egentid! ;)
Kraaam!

2012-10-16 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0