Nu är det inlämnat

mina paper till konferensen jag ska delta i. Jag har skrivit och funderat dygnet runt känns det som, senaste veckan i varje fall, men nu är det inlämnat och jag kan inte peta mer i det! Jag kom på så bra titel tyckte jag, titeln är förmodligen bra mycket bättre än själva texten, så här blev den: Agency, affordance and artefacts - a theoretical perspective in preschool? Men visst låter det som något bra?!

Ikväll har jag dansat, ny danskombination för terminen jättemycket hiphop inspirerat, så otroligt skön musik, fast det är svårt att få till det rätta "gunget" och tyngdkänslan neråt, hmm, svårt att öva på också. Jag undrar om det skulle hjälpa med lite mer säckiga danskläder bara för att få in själva stilen ;-) Får fundra till nästa vecka.

Sötisungen sover sen en stund, så jag ska passa på att duscha och mysa lite. Håller på med Hanne Vibeke Holsts nya bok Kungamordet, tror jag den heter, spännande just nu så jag vill helst hinna läsa lite också.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0