På yogamattan

Jag yogar idag. En timme innan lunch. Friskvård på jobbet. Landar på mattan, det går fint, försöker sitta rak i ryggen i fast besluten yogaställning. Vi andas och yogainstruktören säger att det är okej att tycka att det känns svårt.

För det är det. Det har aldrig känts så jobbigt att ligga helt totalt stilla och bara andas. Det rycker i fötterna, händer som bara måste rätta till, känna efter, röra. Det har förmodligen heller aldrig varit så nödvändigt med yoga. Jag förstår inte hur jag vågat vara utan yoga under ett tag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag vill oxå. Nästa vecka ska jag sätta igång. Håller verkligen med, man bör inte vara utan yoga ngn längre tid. Nu blir det sängen m kursbok, ses im!

2012-09-19 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0