jobblördag

snabbt snabbt tillbaka till mitt rum. Svart i korridoren och inte en människa på jobbet. Har hämtat te med varm mjölk och honung. Halsontet går inte över.
 
Håller på med det sista i diskussionskapitlet idag. Ni som läser mina inlägg här måste ju tro att den här avhandlingen aldrig kommer att bli klar. Det går inte att förklara allt jobb med att uppnå en logiskt sammanhängande text från början till slut. Jag skriver om en mening på sidan 194 och kommer genast på att jag måste ändra på sidan 8. Annars stämmer inte begreppsanvändningen eller referenserna eller något annat jox. Det tar tid, tankearbete tar tid, att formulera de perfekta mest stringenta formuleringarna tar tid. Det är ett himla slit att få till det.
 
Så nu åter till avhandlingsskrivande en stund till innan jag försmäktar efter familj och lördagsmysa lite grand.

Kommentarer
Postat av: ma&pa

Sofia, du gör det så bra! Heja heja på-hälsningar från mig o pappan! Ha en mysig och skön kväll med din goa familj! Kraaaam!

Svar: Tack Sötisar!Kramar!
poffens.blogg.se

2012-10-06 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0