Fira, Ladda, Vila

Idag firar vi farsdag. Frukost i soffan framför elden. Bokpaket till pappan och biljett till cirkus kl 14 på Filippans rum.
Jag vilar och laddar inför torsdag. Då är mitt seminarium i Umeå. Viktig dag, men försöker se realistiskt på det. Det går som det går. Har hon (prof Qvarsell) många kritiska kommentarer tar det längre tid innan jag kan disputera och har hon färre kan det gå snabbare. Inte värre än så. Men det är lätt att snurra iväg i tankarna och tänka för mycket på det. Så alla mina knep och tidigare övningar i mindfulness praktiseras aktivt. Nu åter till söndags/farsdags vara.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, så det är så nära nu alltså! Härligt att höra. Imponerad av ditt jobb, även om jag nog inte kan föreställa mig hur mkt jobb du lagt ner.. Bra där!! Stor kram!

Svar: Tack söta du! Nu måste vi väll ses snart! Vi bor ju så nära nu! Kram!
poffens.blogg.se

2012-11-12 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0