söndag

Sön 08.30 har det aldrig visats på passérkortsdisplayen in till jobbet. Men idag är jag här så tidigt. En söndag. Känns lite galet, men istället för att jobba senare och liksom förstöra hela dagen masade jag mig hit nu. Känner mig förbannad och urless på att jobbet tar så mycket tid från familjen. Det enda positiva med den känslan är att jag får energi att jobba jätteduktigt under några timmar. Är på upploppet av den här avhandlingsresan nu. Ett upplopp kan inte vara hur lång sträcka som helst, det orkar man inte, så därför spurtar jag lite extra nu i förhoppning om att jag kommer framåt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad du kämpar finkusin! Heja dig, tänk vad nöjd och stolt du kommer vara när allt är klart..!

2012-03-12 @ 12:17:34
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack söta du!

2012-03-15 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0