farligt

att släppa in mig på AdLibris eller Bokus. Jag gjorde en paus i läsandet av studentarbetet och loggade in för att beställa den här boken The socilogy of childhood av Corsaro. Kom till kassan med den här bokkassen.

Ensam mullvad på scen, verkar vara ett nytt mästerverk av Eva Eriksson och Ulf Nilsson, det gick liksom inte att inte beställa den.


Sedan en fotbollsbok till storkusinen i födelsedagspresent tänker jag mig.



och sen har jag länge tänkt köpa Martin Johanssons bröd bok Enklare bröd. Nu fanns den på rean, då måste man få beställa den. Jag har en sprillans ny röd Degassistent hemma som liksom tydligt signalerar att den vill baka. Det går mycket lättare om man har en fin bok till.



Japp, så vart det. Nu åter till att läsa studenternas uppgift 6 om Lek och lärande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0