simsalabim

Så skriver jag nu ut metodtexten. Har kämpat idag med den och det blir faktiskt text. Det är nu det gäller, fram till fredag, då jag skickar min avhandling till en professor i Umeå samt till mina två handledare. Målmedvetet arbetar jag steg för steg med de olika delarna. Förutom några sidor till på metodkapitlet är alla kapitel i avhandlingen nu skrivna. Tjatar kanske sönder er om avhandlingen men den upptar hela mig just nu. Vid sidan av detta har Filippa varit på sjörövarkalas idag, Lovisas vattkoppor har torkat, ikväll ska vi baka pizza till middag och jag blir snart hämtad av sötnosarna i min familj. Så nu hägrar en kväll inne med pizzadoft och eld i kaminen, och närvaro och gos med barn och man. Imorgon tokfokuserad och peppad till att skriva vidare. Det ska bli klart till på fredag, det bara ska det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh så spännande och så fantastiskt bra jobbat kusin! Det är klart du ska bli färdig tills på fredag, tänker på dig och skickar lite energi och kraft via tankarna!

2012-06-05 @ 22:27:46
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0