nu är det dags att gå hem

Nu gör jag helg och går hem till familjen. Har undervisat mycket igår och idag på förmiddagen. Kul och intressant om förskoleforskning och ämnet etnicitet. Hanna Wikströms bok Etnicitet klart läsvärd i ämnet. Studenterna gillade också och hade funderingar och tankar runt ämnet. Idag fredagsklickade jag hem några böcker från bokus ska berätta när de dyker upp vilka det var. Under eftermiddagen har jag lyxat mig med att rensa några dammiga pappershögar på skrivbordet. Det är fortfarande mest högar på mitt skrivbord men nu lite mer organiserade kategoriserade högar. Ska hit och skriva imorgon så det känns bra att skrivbordet ser redo ut nu.




Ska också vila och känna mig glad i tanken att F haft en jättebra skolvecka, förra veckan var lite tuff av olika anledningar, och åt att hon verkar ha fina pedagoger runt sig. Den här veckan har de åkt skidor varje dag på arbetspasset efter lunch, tokmycket gillar jag det.
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0