vårinköp

Tar sats för att få till ett meningsfullt slut på avsnittet om lek och barns handlingsuttrymme i förskolan. Ibland kan några rader här i bloggen vara en del av satsbrädan.

Är alltså på jobbet nu. Innan så var familjen på shoppingtur. Via Erikshjälpen till sportaffär. Vi har inhandlat vårliga saker. Trasiga eller urväxta cykelhjälmar är nu ett uppdaterat huvudområde på var och en av oss i familjen. Stövlar till barnen finns nu, som inte är för små eller trasiga. Filippas första fotbollsskor är köpta. Sedan åt vi lunch på bibblan och så skiljdes vi åt och jag gick hit.

Okej, nu gäller det. Jag ska försöka sätta dit hela litteraturbakgrunden idag.

Hörs!


Ps, ser att gårdagens inlägg om cykeltur hem från jobbet publicerades mitt i natten, jag jobbade inte så sent. Det skrevs runt 18 då jag i blöt storm ledde cykeln hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0