hoppa på

Mamma och pappa hoppade på flyget ikväll för en vecka på Rhodos. Lätt avis hoppar jag på veckans föreläsningståg. Jag har ett maraton i föreläsningar veckan som kommer, tre eftermiddagar ska jag jiddra om lek och lärande, och småbarnslärande och lek och lek och lite pedagogisk miljö, eller lärande miljö. Det är bara att hålla i sig och hoppa av på rätt station på fredag eftermiddag. Jag har jobbat med detta en stund idag och sen jobbat en stund med kooperativet. Om jag strävade efter att göra en sak i taget i går så har jag gjort alla saker samtidigt idag. Skönt med kontraster. Fint. Nu te, bok och säng.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla för kläderna! Overallen var jättefin och perfekt storlek till Liv i vinter. Det fanns en underbar röd klänning som skulle passa så bra till jul så jag håller tummarna att hon kan ha den då. Tack snälla ni och ha en finfin dag! Kramar från oss!

2011-09-21 @ 09:02:38
Postat av: Sofia

Vad roligt om hon kommer att kunna använda kläderna! Antar att det är den röda med tyllunderkjolen som du menar, den är såå söt, Lovisa hade den i julas. L växer som bara den så det känns som om det nu är en drös med fler kläder som jag försöker skicka upp tror jag. Ja vi hörs! Kram!

2011-09-21 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0