fredag.nu

Var lite hallelujamoment över förra inlägget. Det är bara det att jag nu fokuserar rätt mycket på saker som får mig att hoppa av till nuet ett ögonblick samt faktorer som får hjulet att inte snurra på så fort. Logistiken på morgnarna är ett helt eget kapitel just nu, att lämna två barn på två olika ställen tycker jag än så länge är ett stort jobb. En logistik är den extra koppen med tandborstar som nu står i köket. I huset finns bara en toalett, på övervåningen. Det är bökigt att släpa upp två barn bara för att borsta tänderna. De hittar alltid på extra saker att pyssla med och jag måste vara sträng och otrevlig för att få ned dem för trappen igen och ut i hallen för vidare transport till bilen. Nu borstar vi morgonborstning i köket, lätt som en plätt. För övrigt så galet skönt med fredag. Kolla in de  här kängorna som är vill ha nu på en gång.
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0