en kvar

japp, en föreläsning kvar innan jag kan consideritdone. Jag har nu peppat mig inför morgondagens prat om pedagogiska miljöer, eller om det heter lärande miljöer. Jag kallar i alla fall föreläsningen Barnet, rummet och pedagoerna. Det är min bästa föreläsning tycker jag. Mest för att jag älskar att prata om det ämnet och för att jag får prata om min egen forskning. Fast det är också den mest nervösa föreläsningen eftersom man är ganska naken när man pratar om sitt eget. Så jädrar om någon student gäspar eller somnar. Hur som är är kläder strukna och allt övrigt så pass förberedet som det kan vara. Ska lämna F tidigt tidigt eftersom undervisningen startar 8.15, men L är ledig med farmor och farfar, mycket skönt. Så, blir fint, nu te och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0