och nu fredag

och jag packar ihop på mitt rum. Har jobbat intensivt med analysdiskussionstexten idag. Har under några dagar ifrågasatt de tre teman som jag arbetar utifrån och därför bökat och stökat med dem. Var ett tag missmodig till att det skulle löna sig att ägna tid åt att sammanfatta och skriva om. Men så i eftermiddag klarnade det och allt framstod så mycket klarare. Så tacksam över det. Fortfarande en massa jobb men ändå med en riktning och en tanke om hur det hela ska struktureras upp. Jag tror inte att jag kämpat med något så mycket i hela mitt liv som med denna avhandlingstext. Men nu fredagspaus i arbetet. Jag och maken har "bara" ett barn hemma i helgen. Filippan är på semester i storstan med mormor och morfar. Ikväll har vi lite extra gott vin och extra god ost. Finns lite allt möjligt att fira! kram på er!

Kommentarer
Postat av: maidie

Så skönt att det känns 'klarare', måste ju kännas motiverande med tanke på det myckna jobbet med denna text! Kram påre'!! Och - tack igen för lånet av er underbara Filippa!

2011-10-18 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0