En fredag med många sträck

11/11-11.
Jag packar ihop på jobbet och sammanfattar vad jag ska ta itu med härnäst. Viktig handledning till veckan, så lite funderingar till detta tillfälle ska formuleras. Men inte nu, det blir sen. Nu ska jag ner på stan för att skaffa mer ljus, långa vita ljus och värmeljus, det är så kallt ute idag. Mer på listan står blommor, helst vita, förbi bibblan och hyra ngn film, kanske att jag behöver ngn ny tidning också. Typ så ser jag fredagskvällen an, ljus, blommor, soffa, filt, film tidning, glas vin och soft...Vi behöver det efter en vecka där 1. kört in i grannens bil, 2.tappat min kaffekopp på jobbet så den gick sönder, 3. tappat en blomkruka som gick sönder, 4. haft utvecklingssamtal om Filippa, 5. besökt badhuset med hela familjen, 6. undervisat trötta studenter. Summa sumarum både bra och jobbiga saker i en kanske lite väl kämpig vecka. Missa inte Melissa Horn på Skavlan ikväll!

Kommentarer
Postat av: Cristina

Hoppas att det blev en mysig och lugn helg! Vad mkt du fick in under en och samma vecka, bra o mindre bra saker. Nu kan det bara bli bättre, eller hur? kram till dig

2011-11-13 @ 19:43:39
Postat av: Sofia

Tack! Vi har haft en fin helg! Hör bara bilsmällar så fort jag backar men jag ska försöka fokuser på mer positivt! Kram!

2011-11-13 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0