Nästan för trött

för att skriva. Men ville berätta att jag varit på jobbet idag, eller i em. Jag hängde upp kappan, halsduk och vantar på krokarna i mitt rum. Det kändes lite symboliskt att jag med det liksom planerade att stanna en stund. Annars har jag mest swichat in och ut på jobbet lite flängigt. Fast det har ändå varit skönt i betydelsen att jag faktiskt bara drar förbi utan att känna något krav att stanna för länge. Men idag landade jag på mitt jobbrum, startade datorn, rensade papper och deltog i kollegas seminarium. Jag drack till och med kaffe i fikarummet. Och allt var väldigt trevligt. Seminariet var till och med spännande och jag kom på med själv med att sitta och tänka på min egen avhandling, vilket kändes jätteroligt och ovant.
Annars har vi ett tag hämtat andan efter pärsen förra veckan med F,s skolval och försöker nu landa i de beslut vi tagit. Just nu förkylda tjejer i familjen, och jag hör nu Lovisa så jag ska gå upp. Gonattkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0