bara tråkigt inlägg...eller egentligen kanske inte

Det blir så lite skrivet här nu. Det känns som om det bara finns tråkiga inlägg på rad i huvudet. Bara åh vad trögt det går att jobba, jag kommer inte orka skriva en till rad, jag kommer inte på vad jag ska skriva alls men åh nu skrev jag ett helt stycke, gudars så bra, det är kallt och blåsigt, alla verkar vara omotiverade på jobbet, bara surt. Ja ni ser ju att det nog är bäst att kanske inte skriva. Fast en eller kanske två, eller kanske tre bra saker kommer jag på, ett jag ska till frissan i em, två jag ska på Anna Stadlig på Våningen i Svall ikväll, tre vi ska hem till mamma och pappa ikväll för att kunna fira pappa imorgonbitti eftersom han fyller sextio år då. En fjärde sak kom jag också på; att jag fortfarande sitter och myser över att min Filippa sjöng Halleluja på sommaravslutningen på förskolan igår, hon vågade och hon såg ut att tycka om det och hon sjöng så himla fint. Så här fin var hon när hon sjöng i klänningen som jag skrev om för något inlägg sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0