...trist

herregud så segt att jobba idag. Noll inspiration och får inget gjort. Saken är den att jag måste få något gjort för annars känns det fullständigt meningslöst med att vi är hemma och inte i Italien vilket vi skulle varit den här veckan med resten av min familj. Dom befinner sig i Riparbella i Toscana. Eftersom min arbetstid för den här avhandlingen är tämligen begränsad så jobbar jag mig igenom semestern och valde således inte att följa med till Italien. Ja så är det med det. Bloggen får just nu fungera lite som en sopnedkast där jag vräker ur mig lite missnöje.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vräk ur dig bara!Heja dig som kämpar på! Skönt med lite svalare väder, då du ändå måste sitta inne och jobba. Kramar till dig och hälsa familjen

2011-07-18 @ 23:59:13
Postat av: Anonym

Kramar från Cristina skulle det vara... :-)

2011-07-19 @ 00:00:13
Postat av: Sofia

Tack! Hoppas du har en skön semester! Kikade in på Fröet på vägen hit, allt såg lugnt ut! Kram!

2011-07-19 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0