lite tips!

Jag gör en ansträngning hemma med att spåra socker och snabba kolhydrater. Tycker mig vara rätt medveten men ibland halkar man dit och behöver lite uppfräschning. På sommaren är det ju så lätt att mumsa i sig goda nyttigheter i form av alla sorters frukter och bär, både frysta och färska tillsammans med yoghurt, och någon krydda typ vanilj el kanel. Stavmixern används just nu flitigt till att mixa egen smoothis, egen glass, milkshake. Ville ändå tipsa om en sådan fin bok som jag fick hem igår. En råsmart familj. Den har väll tipsats om i flertalet bloggar och så även här. Den är framförallt så fin, man vill liksom ha den framme, det gillas! Så här ser den ut.
Köp den!
   
                                                        
Jag tycker själv mycket om att läsa om vad andra läser och har således tänkt lägga in tips på de sommarböcker jag planerat att läsa. Den här håller jag på med nu. Lättläst och än så länge väldigt trevlig!
 
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0