tillägg

Börjar skrivandet idag med lite bloggande. Jag tänkte på mitt förra inlägg där jag hyllade våra fina pedagoger på vår förskola. Och där jag samtidigt indikerade att det finns många pedagoger som egentligen inte borde arbeta kvar i förskolan. Jag vill tillägga att jag har många vänner som är förskollärare och som jag vet nästan kämpar ihjäl sig för att kunna stå för sin verksamhet och sitt dagliga pedagogiska arbete. Till alla ni som arbetar i förskolan och kämpar varje dag med ena stunden hjälpa barn på toaletten, andra stunden hålla pedagogiska samlingar som lever upp till läroplanen för att i tredje stund duka bord, Ni är beundransvärda och otroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0