ladda ladda

det känns som om jag gör just det, laddar inför onsdag. Idag är presenationen färdiggjord och imorgon gör jag klar powerpointen, sen får jag väll öva på det resten av tiden fram till onsdag kl 15. Egentligen har jag nog förberett och genomlidit värre presentationer, men det här känns som det största som görs inom ramen för själva forskarutbildningen sedan jag blev antagen. Men jag hoppas på bra och konstruktiva kommentarer av opponenten. Jag berättade för dottern att på onsdag ska jag göra något som känns lite svårt på jobbet, bara för att hon ska veta varför jag jobbar sent så mycket och är lite frånvarande. Men mamma sa hon, jag tycker du är bra. Ibland har hon sådan läskig empatisk förmåga fast hon bara är fyra år, sötaste lilla prinsessan min. Ja vi hörs vidare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söt hon är!! Lycka till på onsdag!!

Fick du mailet med lösen till min blogg förresten?

Kram!

2009-12-01 @ 16:38:33
URL: http://idaspoesi.blogg.se/
Postat av: Sofia

japp det fick jag! Filippa tycker det är kul att se foton på lilla tremänningen! Jag ska ju till Umeå imorgon, synd att vi inte hinner ses! Men kram på er!

2009-12-01 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0