lite tomt här

Ja, den är lite passiv den här bloggen just nu. Jag hinner inte riktigt, fast jag tycker det är roligt att skriva av mig ibland. Det är lite mycket nu, och det snurrar på lite för fort med aktiviteter, jobb, hus, staketbygge mm. Vi bygger ett jättefint staket, det blir helt otroligt fint tycker vi själva! Hela huset och trädgården är mycket finare med det nya staketet.
Filippa har fyllt år, med en massa firande, jag har också fyllt år också med firande, 35 år, övar mig på att säga och tänka det!

Fyra årskontroll idag, kontroll av dottern fast det kändes nästan mer som en fyra års kontroll av föräldraskapet. Hur har vi nu skött barnet i fyra år? Barnet hörde och såg utmärkt, svarade bra svar, tydligt artikulerande. Hon vägrade rita, "du är lite rolig du" sa bvc-sköterskan då. Hon klarade att gå balansgång. Well, hon fick två tatueringar så man kan väll säga att vi blev godkända dottern och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0