imorgon fredag

ska jag köra till Sollefteå och undervisa vid lärcentrat där. Det är ingen stor grupp och jag ska prata om lärandemiljöer vilket jag ju är rätt insatt i, men jag är pirrig och gruvar mig för att köra dit själv. Jag har aldrig varit i Sollefteå och aldrig kört bil långt själv så många gånger. Men det är ju inte så långt säger alla, det känns så bergis bara för att jag aldrig kört vägen, känns som om jag ska till nordpolen nära på. Men jag ska försöka tänka inga katastroftankar utan att jag ska ha en mysig stund med mig själv i bilen. Det vore nog mer normalt att vara nervös för själva föreläsandet, men bara jag är framme dit jag ska så är resten en baggis. Rapporterar imorgon om hur det hela gick :-)
Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha, ha, å jag är ju avundsjuk på dig, för jag längtar till Sollefteå! Du måste rapportera hur dagen varit och om det var så vackert som det brukar vara i kära Sollefteå. Hälsa min mormor om du råkar stöta på henne :-)

2009-01-16 @ 09:45:33
URL: http://januaribarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Ida! ja det var mycket vackert i Sollefteå, speciellt vyerna precis när man körde ner mot stan. Träffade ingen mormor, hade gärna önskat det, hon är så fin din mormor, pratade mycket med henne på ert bröllop! Kram!

2009-01-18 @ 22:07:21
URL: http://poffens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0