ensam framför datorn

Inte så vanligt att jag är uppe ensam mitt i natten. Men, maken sover, verkar ha fått influensa, han mår jättedåligt, Sötisen sover också förstås och mamma och pappa har just åkt hem, Sniff sover uppe kvar jag nere i soffan med datorn. Ganska trivsamt :-) Ännu mer trivsamt när jag nu upptäckte att jag fått den här Awarden av min fina vän Maria http://mariasdagbok.bloggagratis.se/  "Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!* " Supertack, jag blev jätteglad! Jag har bestämt mig för att skicka Awarden vidare till Ida, http://januaribarnets.blogg.se/ som också skriver mammablogg, hon fyller dessutom år på måndag samma dag som hennes son, Filippas tremänning fyller 1 år!

"Reglerna för Awarden är enkla.

Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.

I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!

Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!"


Övrigt idag så har vi tapetserat hallen med pappas hjälp. Det blir såååå fint! Nu skulle jag vilja ha Norrgavels hatt och krokhylla samt påshängare till. Typiskt att dde är så dyra, men vi får fundra på det, kanske har vi råd, för tillfället arbetar vi ju heltid båda två. Visst är de fina i alla fall?
                                  


Ja, nu ska jag gå och lägga mig, hoppas, hoppas M är piggare imorgon!




Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla du! Du får den tillbaka av mig eftersom din blogg är en av dem jag läser varje dag och den gör mig glad! Jag blir jättenyfiken på er hall och i sommar ska vi absolut ta oss tid att hälsa på er. Hälsa M att han ska krya på sig! Ha en skön söndag!KRAM

2009-01-25 @ 08:19:35
URL: http://januaribarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0