kraft och energi tack

Får inte ihop ekvationen ikväll, är så trött men har kvar jobb som måste göras till imorgon eftersom jag undervisar från kl 8-18, jag kan ju inte stå där icke påläst, plus att hela köket är kvar efter middagen. M har fått ngn typ av magsjuka, just nu sover han. Vet inte hur morgondagen heller ska lösa sig eftersom Sötis har dans kl 16, jag har iofs paus mellan 15-17 men det känns ngt stressigt att vara med på dansen till kvart i fem och så hasta hem med F och sedan tillbaka till undervisningen kl 17. Behöver paustid och görolös tid känner jag just nu...... Okej nog med lite ömkande, om jag gör det värsta i köket och sedan gör nytt te och tvingar mig att snabbt läsa igenom föreläsningen jag ska hålla för att sedan ögna igenom boken jag ska leda ett litteraturseminarium på. Jag provar så, kan ju inte bli värre än att jag somnar :-) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror det kommer ordna sig finfint för dig, förstår att det är jobbigt när någon är sjuk o man har mycket att hinna med men mitt tips är att strunta i hemmastädningen. Fokusera på dig själv o ha en mysig stund med te och lite planering. Imorgon kommer du säkert vakna utvilad och redo för dagen! Vad roligt att F går på dans. Förresten vilken fin pall ni hade gjort - en romantisk tjejpall helt i min smak :-) Hälsa M att han ska krya på sig! KRAM

2009-02-23 @ 21:56:12
URL: http://januaribarnets.blogg.se/
Postat av: a-s

Det är okej att låta baren hoppa över dansen;) HEllre hel mamma och mkindre dans än trasig mamma och mkt dans!



:) a-s

2009-02-24 @ 06:47:06
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0