en onsdag

har snart gått. Jag lämnade Filippa rätt sen på förskolan, det blir lätt så sent eftersom jag egentligen inte har så mycket tid att passa och vi pular på med ditt och datt innan vi tagit oss utanför dörren. Lite fördelar har man ju som doktorand, en av dem är friheten med tid, som samtidigt kan kännas som ett ansvar som stressar en lite. Jobbdagen har varit handledning av c-uppsatser, deltagit i Vygotskyseminariun, det var jätteroligt, suttit i institutionsstyrelsemöte, inte lika roligt, fast lärorikt. Väl hemma hade farmor lagat middag till oss, så det var ju förstås jättemysigt och skönt. Ikväll har jag varit på Friskis och det är så uppiggande och avslappnande efteråt. Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta läsning av Simone de Beavoirs Det andra könet, till seminarium nästa vecka.
kramgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0