puh

oj vad slut man blir på att föreläsa. Har just avslutat en föreläsning om förskoleforskning och då även prat om mitt eget avhandlingsarbete och sitter nu med en kopp kaffe och softar ner. Det är en anspänning att ha en undervisningssituation som bygger på att man ska föreläsa och det här passet jag haft nu mellan kl 13-15 har jag mest pratat, studenterna fick tyvärr inte så mycket talutrymme. Det blir ju oftast bättre när man kan göra bryt och de får prata med varandra emellanåt. Men, men, den här gången blev det så här. Så nu vet jag inte vad jag ska ta tag i härnäst. Har kvar kommentarer att arbeta igenom efter handledningen i fredags, så jag pular väll på med det ett tag till. Farmor har hämtat på förskolan idag så F har haft tidig dag, skönt eftersom hon är lite förkyld fortfarande. Imorgon ska mormor hämta, det blir en höjdare eftersom hon inte gör det så ofta. Vilken lyx det är att ha så nära till sina föräldrar när man har småbarn, helt otroligt skönt är det. Får se om det blir ngn gympa ikväll, är lite mör i benen efter fridansen igår, vi ska i alla fall ha joggning i vår lilla joggningsgrupp från jobbet imorgon före lunch, superbra att springa ihop på friskvårdstimmen! Nu "blabbar" jag bara på för att jag inte vill avsluta och ta tag i jobbet igen, men jag ska göra ett försök iaf!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är, som föreläser och undervisar! Heja, heja på till dig med avhandlingen! Ha det gott, kramar från den andra familjen B!

2008-11-05 @ 22:26:04
URL: http://januaribarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0