glad över brännsår :-)

Jo det kan man faktiskt vara. Jag har just duschat och det sved i ett brännsår under stortån och ett på utsidan av handleden. Jag har varit på dansklassen på Norrdans igen, det är så förbaskat roligt och jobbigt. Ikväll var det väldigt jobbig koreografi, men samtidigt så pass rolig att det inte gick att backa på energin. Så, då upptäckte jag när jag kom hem blåsor och brännsår. Men det är bra för då antar jag att man slappnar av och fokar så pass mycket på här och nu att man inte riktigt känner efter och det var så härligt! Ville bara berätta det.
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbart med ett intresse som kan göra en så lycklig så att man är helt uppslukad av vad man gör! Jag tycker att det är skönt att komma iväg och fokusera på mig själv och lägga mammarollen åt sidan för en stund :-)

2008-11-14 @ 21:25:13
URL: http://januaribarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0