Länge sen sist

Ja veckorna har bara susat iväg, lite på gränsen för mycket att göra med både jobb och nog hemma också.

Imorgon ska jag till Umeå och presentera ett första utkast på mitt teorikapitel, känns ju förstås lite nervigt, men så skönt när det är gjort. Längtar till imorgonkväll när jag är hemma igen! Sötisdottern har haft lite bakslag på lämningarna på förskolan, jag tycker det är så jobbigt när hon är ledsen känns hemskt, fast jag vet att det inte är långvarigt.

Idag var vi på en husvisning, för dyrt hus, men det var roligt att se. Bra ibland att se andra hus för att uppskatta det man har. Vi har ju ett så mysigt hus, men det är lite litet och det kräver sina funderingar på hur man ska lösa förvaring mm, men det har sina potentialer ändå. Det är bara att man kan bli övertyngd av allt som behöver donas med, naturligtvis spelar det ju in att vi inte har världens bästa ekomomi med mig som doktorand och med mannen som lärarstudent samt att vi inte har kunskap och erfarenhet av att fixa. Men om vi tar en bit i taget så ordnar det sig nog!

Nu ska jag göra iordning för morgondagen, vid sju blir jag upphämtad av mina kollegor sedan blir det förmodligen ngn bra hyrbil upp till Umeå.

hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det gick bra i Umeå! Så ni har funderingar på att flytta, det visste jag inte. Ni som har det så himla fint hos er. Går nog att styra upp det där med bra förvaring...kolla in ngt Antligen hemma så kan ni nog få tips. ;)
Kramar!

2007-10-06 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0