Hela tjocka släkten!

Inte riktigt kanske, men nästan! Igår så var min farmor och farfar och min faster Bitte och Bengt och mamma och pappa här och åt middag. Bitte hade dock lagat middag så vi stod mest för lokalen! Men det är så roligt att träffas och min farmor och farfar är ju rätt gamla, typ åttiofem är väll farmor, men så pigga, det är ju helt otroligt och inspirerande! Ska berätta det för dom,för dom betyder så mycket även om vi inte åker och hälsar på alls så ofta som vi borde eller som vi skulle vilja. Mamma och pappa sov över tills idag och det är också så mysigt, Filippa studsade upp i morse när hon kom på att momme och moffa låg och sov i hennes rum. Jag och Magnus låg kvar och drog oss i sängen och det är ju också så himla lyxigt. Nu har dom åkt just, och varje gång så känns det som om vi borde bo närmare varandra så att vi kunde ses mer, när vi flyttade från stockholm och hit då kändes det ju supernära med bara fem mil emellan men nu känns det ändå lite långt ibland. Eftersom vi har så himla roligt ihop! Generationsboende är inte så tokigt kanske ändå, man kunde ha ett stort hus med varsin lägenhet i. Optimalt! Övrigt idag har jag sorterat min tröjlåda i tröjor som jag kan jobba i och tröjor som går bra att ha hemma och/eller träna i, fördelningen blev väll 80/20 till hemma tröjor. Jag måste helt klart köpa lite nya kläder! Vilket ju förstås är en skoj uppgift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0