Gick bra idag

på handledningen, så skönt! Min handledare tyckte att den text jag skrivit nu var väldigt bra, även om det finns mycket kvar att göra på den så kändes det skönt att veta att jag är på rätt väg. Efter det så åt jag lunch med en barndomsvän som går kurs här uppe, det var så roligt och inspirerande att träffa henne. Jag tycker hon gör det bra som vill läsa vidare och ändå har två barn och hus och allt som hör med, det är så många som inte alls vill fortsätta vara nyfikna och läsa mer. Jag vet att man inte behöver läsa högskolepoäng för att det ska räknas som förkovring, det kan man ju göra privat också och på andra sätt, jag tycker hur som helst att det är inspirerande att träffa människor som vill vara nyfikna! Igår kväll var också en annan barndomskamrat här och kvällsfikade, det var också en sådan där mysig stund att ses mitt i veckan, mitt i vardagen. Jag känner mig modig när jag släpper in någon i vårt hem en helt vanlig vardag med allt stök som ju är under veckorna. Men jag hade varit på min jazzdansträning innan så jag var kanske peppad av det! Det är så roliga 90 minuter, så glad att jag hittat den här gruppen som dansar ihop på måndagar. Nu verkar det som om Magnus fått Filippa att somna, hon har haft det jobbigt med magen idag, hård i magen, men det blev bajsning nu innan hon somnade och det var bra annars hade vi nog fått vara hemma med henne imorgon. Nu ska jag gå ner och dricka te och softa framför Äntligen hemma!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0