Hej igen

Idag har jag och dottern varit och besökt en barndomskamrat till mig som är här uppe på somrarna i familjens sommarhus. Det var jätteroligt att träffa henne och hennes dottern som snart fyller ett år, som jag inte hade sett förrän idag. Känns ovant ibland att vi är så vuxna att vi går på promenad med våra barnvagnar, men mysigt! Min älskade dotter ville inte sova alls någon eftermiddagslur så hon var lite störig under vårt besök där. Hon somnade klockan sju ikväll på fem minuter. Annars har vi tvättat och städat lite ikväll eftersom vi åker till stugan och firar svärmors 60 års dag imorgon. Det blir nog skönt att komma dit upp ett tag, så lugnt och skönt brukar det kännas att vara där.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0